Bara för att..

Har precis kommit hem från Panda. Igår var jag i stan och shoppade galet med tjejerna, skojjigt värre! Sen blev det grönan på kvällen och träffa några fler konfisar. Och som av en händelse råkar Tjoffaflowski också vara där, fast med sin familj, så det blev bara några snabba kramar och hej. Vi kollade på Taube, coolingar! Fast jag och Panda satt typ och dog och åt rosa sockervadd.

Jag och Panda satt och såg Gilbert Grape igår. Johnny Depp har huvudrollen, och han är bara såå het! Vi satt typ och dregglade hela filmen! Johnny Depp måste nog vara den mest perfekta människan som finns....

Snart kommer Daniella hit, hon är vid Svandammen redan! Ojojoj! Hoppas bara hon hittar i labyrinten till mitt hus... Snart kommer också mina små sysslingar som bor i Belgien! Har inte träffat dom på över ett år så det ska bli stört kul :D

Vi ska åka och bada :)


//Johanna (Duckie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0