Kryssning!!

Nu har mina sysslingar åkt efter att ha sovit här hos oss. Själv blev man väckt lite tidigare än jag hade velat... Men men, idag åker jag och mamma på kryssning över helgen, kommer hem på måndag igen. Det ska bli såå skönt, bara jag och mamma, på en båt, ha kul och bara go with the flow. Kommer såklart inte ha mobilen med mig så det kommer inte gå att få tag på mig.

Juste, jag ska börja på kungsholmens gymnasium till hösten, linje Natur-körsång. Ska bli kul, är massa taggad för det. Fick brevet att jag blivit intagen igår, fast var ganska säker på att jag skulle komma in, men det är kul att få det bekräftat lixom.

Nu ska jag duscha och packa!
HEJDÅ!

//Johanna (Duckie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0