Sista inlägget, för min del.

Hej allihopa, tyvärr, men jag har bestämt mig helt enkelt. Jag har inte tid för att blogga.
Som en viss väninna ottryckte det klart för mig. "Nä du har väl viktigare saker att göra, som att flirta med killar."
Eftersom att jag tappar lusten så snabbt är nog inte bloggandet något för mig.
Jag råkar bara göra massa annat vilket skjuter ner bloggandet drastiskt på listan, plus att jag sitter uppe i Frösön jsut nu och har lånat pappas internet.
Råkade bara kolla förbi bloggen lite snabbt, nu när jag hade lite tid över.
Vi åkte till Åre och vandrade upp på Åre Skutan, det var väl rätt nice. Tog många fina bilder (som jag tyvärr inte kan ladda in på den här datorn) på utskiten och pappa tog ett antal bra bilder på mig också. Vi tog kabinbanan upp, och sedan ner om jag inte nämnde det..
Sedan åkte vi ner till älven och satt intill forsen och åt upp vår lunch. Trevligt, men svårt att höra varandra dock.

Men nu ska jag gå.
Hej då bloggen.
Det har varit... givande... att skriva i den. Men nu måste jag tyvärr gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon, tror jag. Det väntas bli regn. Vi ska på muséeum.
Fan alltså, jag vill bli brun, men det kan man tydligen inte bli här, med tanke på att det bara är massor av moln ivägen...

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0