Tha Beach!

Härlig dag med Daniella och sysslingarna. Det blev stranden, alla fick inte plats i bilen så jag och Daniella fick vara lite hurtiga och cykla. BIG MISTAKE! Mitt lokalsinne är typ icke-befintligt, så självklart åker vi fel, fast mamma sagt hur vi ska åka och tillochmed visat karta! Hej-jag-är-klant!

Men efter ett telefon samtal till mamma (som lät ungefär:
Johanna: "Hej, jag tror vi är vilse."
Mamma: " Men johanna! Oh my god!"
Johanna: "Vi är på 'blablabla'-vägen"
Mamma: "Vad gör ni DÄR?"
Johanna: ".....cyklar" :D
Mamma: "Åk höger och sen rakt fram tills vägen tar slut, höger igen och sen in på vägen till badet"
Johanna: ".....okej...."
) Så lyckades vi komma fram! Ett dopp i det vackra vattnet, som var mycket varmare än jag trodde. Sen blev det ligga och glassa lite i solen, innan ännu ett dopp innan vi cyklade hem. Den här gången åkte vi faktiskt rätt!!!
Hemma blev det en glass innan det var dags för Daniella att bege sig hemåt.

MEN, vi ska typ till grönan på..tisdag tror jag, och sen blev det bestämt filmkväll tror jag minsann. Plus att jag förhoppingsvis ska få en weekend på hennes land om en vecka! Happiness lixom!



Daniella Delfin, eller min lilla säl. Hur skulle jag klara mig utan dig? :) <3

//Johanna (Duckie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0