I'm getting married!

När jag var på allsång på skansen i tisdags så sa dom att man kunde få gifta sig i direktsändning, där på allsången, själva vigeseln och allting. Fett coolt, alla i sverige tittar på en....Så! Jag och Daniella bestämde lite snabbt att vi ska anmäla oss och sen gifta oss där! Sen kommer vi bli kändisar och alla kommer veta vilka vi är, erkänn att det är bästa planen ever!

Sen såg vi också när vi var på väg hem och stod i "escalator" att dom gjorde reklam för att man kan ha barnkalas på skansen! Fatta va skojj!
Johanna: "Jag vill ha barnkalas på skansen!"
Daniella: "Jag med! Vi kan ha det tillsammans!!!"
Johanna: "JAAA!!! Gud vilken bra idé!"
Daniella: "Fast...vi fyller ju år på varsin halva av året..."
Johanna: "Mm...inte så nära varandra...MEN!!! Vi kan ha festen som brukar va efter bröllopet som ett barnkalas!!! En barnkalas-bröllopsfest!"
Daniella: "JAA!"

Så var det alltså bestämt, giftermål på skansen på allsången och bröllopsfest på barnkalasdelen. AWSOME!!!

//Johanna (Duckie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0