Dagens outfit

Eftersom alla stora bloggare typ alltid har en dagens outfit så tänkte jag också börja med det. KUL VA?!
Så får ni se hur otroligt vacker jag är dag efter dag och vilka heta kläder jag har på mig (speciellt när jag är hemma och har myskläder?)

Haha, nej, jag bara skojja, jag ska inte börja med dagens outfit, det skulle bli för jobbigt att göra det varje dag, idag är en engångsgrej, typ :)

Så här vacker var jag idag då, ser lite störd ut på bilden.. (a)


Och innehållet i denna bild är:
-Johanna....?
- Leggings från NewYorker
- Vitt linne från newbody! :D
- Blå skjorta från...mammas garderob, som jag fått av henne då hon aldrig använder.

(Man brukar inte skriva vad man har för underkläder i sånna här va? För i så fall är jag körd för de tänker jag ju såååå INTE göra)


//Johanna (Duckie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0