Harry Potter and the Deathly Hallows

Såg precis traildern för HP 7 på youtube. Den ska ju komma i två delar för att det...är för långt för att göra bara en film? Jag vet inte, men tror att det är typ så. Sista filmenär det nu, första kom ju när jag var 7 år, så man har ju väntat ett tag på sista. 9år sisådär. Eller kanske inte, jag kommer ihåg att jag var som besatt av första boken och läste ut den snabbt som attan då ingen av mina föräldrar ville läsa den för mig, sen såg jag filmen med pappa på bio och efter det var jag helt i extas!

Jag har läst alla böcker och sett alla filmer, vissa av böckerna läste jag på engelska, när jag var lite större såklart, men jag måste erkänna att jag tycker att dom spårar ur lite, vilket är synd. Det händer lite för mycket, så i alla fall jag blir förvirrad. Men det är fortfarande en riktigt bra story, med en handling som knyts ihop i slutet. Hoppas bara att dom lyckas knyta ihop allt i filmen (filmerna) också!

Den första delen kommer i november i år, den andra i Juli nästa år, hade tänkt gå och se på dom då ^^

Här är trailern, för er som är för lata för att gå in på youtube och se den




//Johanna (Duckie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0