Hejsvejs för nu då!

Ja, nu är de så att det här nog blir sista inlägget till på sönda. Ska ut till Vässarö imorn! Och då kommer jag nog varken ha tid, möjlighet eller så mycket lust att blogga. Det kommer vara massa annat i farten och jag vill tillbringa så mycket tid som möjligt med mina underbara vänner som jag tyvärr inte träffar så ofta som jag borde. Men i alla fall, imorn bär det av, midsommar och förhoppningsvis härligt väder. Jag håller på att packa nu, eller ja, är färdig förutom några småsaker som jag tar och packar ner imorn.

Jag kommer också att hamna i den sk "vässaröbubblan" Dvs, att man är ganska off från omvärlden. Kommer antagligen inte ha mobilen med mig så jättemycket, eller så kommer den vara avstängd. Det är ganska skönt faktiskt, men lite jobbigt ibland ;)

Haha, ja okej, nu ska jag nog ägna mig åt lite viktigare saker än att sitta här och uggla. Vi ses på sönda!! (Eller måndag om jag är för trött på sönda.. )



Bara för att jag har svart nagellack!!! :P


//Johanna (Duckie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0