Jag gillar inte sommaren.

Förlåt förlåt, men mitt namn är inte plåt.
Sorry för att jag inte har skrivit på så länge, tiden har helt enkelt sprungit iväg alldeles för mycket nu för tiden så har inte hunnit. Det låter jätte dumt med tanke på att man har sommarlov, jag vet, men har verkligen inte haft tid. Det skulle underlättat om jag kunde skriva via mobilen, men nu är det inte så.
Sitter inne för det mesta och är bara ute korta perioder nu för tiden eftersom min gräspollen allergi håller på att ta kål på mig. Ögonen rinner, svullnar och kliar, jag blir super täppt i näsan samtidigt som den rinner, halsen kliar och vid kraftiga reaktioner har den ven börjat svullna så jag har haft problem med andningen..
Det är verkligen inte en trevlig upplevelse så därför håller jag mig mestadels inne. Och det hjälper ju inte heller om jag ska bli naturligt brun..
De otroligt varma vindstilla dagarna är absolut värst. Och nu när man sitter i Skåne hemma hos farmor blir det inte bättre när alla dagar verkar vara sådana dagar. Regn är heligt, då kan man vara ute och känna sig någorlunda normal. Men kan inte säga att det har blivit mycket sådant heller.
Knarkar mina mediciner som en tok men allergin och medicinerna medför vissa biverkningar - jag snarkar (vilket är extremt pinsamt), nyser jätte mycket, är konstant trött och ser ut som om jag inte sovit på flera dagar.
USCH!
Fast jag är otroligt förtjust i jordgubbar osch sådant. Dock förtäras dem allt oftare inomhus.. JAG HATAR DET HÄR! Det blir bara värre och värre, nu kan jag inte äta äpplen, päron osv heller! Det kliar i halsen så jag håller på att bli tokig! Jag vill vara ute som alla andra och vara normal.
Jag ska göra en egen låt, en baserad på bara massa svordommar. Det skulle vara kul, på något sätt.
Men nu ska jag dra ut och utmana ödet, för jag fick verkligen lust att spela tennis typ. Såg mina kära systrar utanför fönstret. Hoppas jag inte dör, i övermorgon är det ju midsommar..

Tjingeliiing!<3

PS! Här kommer massor av mysbilder ifrån konfa. Det är över ett sår sedan nu. Saknar!





4 weeks of joy and happines, that's what I will remember


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0