Bland djur och stockholmare

Nu händer det mycket alltså! Sov som sagt hos Julia igår, trevligt värre då! Sen åkte vi in till skansen tidigt imorse och paxade platser. Vi gick runt massa på skansen och tittade på dom fina djuren. Hära är lite bilder på alla sötnosar!

Kanin med tomteskägg!!! :O


Söta bebisankor!!! :D


Men...är det inte Piglet?


TÄNK GÅS!!!!!



Men, vad är detta för djur? :O

Allsång såklart, vi var 4 övertaggade flickor. Superhärlig dag med massa sol, skratt och..vatten!

Jag och Linnéa ska gå fler gånger på allsången i sommar har vi bestämt, skojjigt värre!

Nu sitter jag och tittar i en klädkatalog från Ellos som vi fick hem idag, vi får se om jag kanske kan tigga till mig lite nya kläder av mamma..:)

Föresten, jag har börjat skriva en låt, ganska enkel, men den är ju inte klar... Började för ett tag sen men har inte orkat ta tag i den, men nu när det är sommar så har jag ju massa tid (inte!) att göra klar den på.

För er som inte visste det så ska jag och mammi på kryssning i helgen! KUL! Vi ska boka nu, så tjingeling!!!

Tack flickor för underbar dag!! :) <33

//Johanna (Duckie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0