Walking in Stockholm!

Halloj! Idag har jag haft en superduper-underbar dag med Julia i stan. Har inte träffat henne sen påsklovet då hon vanligvis bor långt borta nere i småland!!! :'(
Vi har nog gått runt i hela Stockholm idag, drottninggatan, gallerian, kungsan, längst vattnet till djurgårn, till grönan, båten över till slussen, gamla stan och tillbaka till drottninggatan och till centralen. Vi har varit i ett antal affärer och jag har varit duktig och inte köpt alltför mycket, en fin hatt (som jag velat ha sen typ i höstas), en skjorta och en t-shirt som de står stockholm på! :D

Så fort vår kylväska kommer tillbaka hem ska jag bege mig hem till Julia och sova där. Imorn ska vi in till skansen, då ska också Linnéa och Daniella med. Vi ska vara där och leka hela dagen och sen blir det Allsång på Skansen på kvällen :) Är taggad!


Hihi, passande till rubriken dåe :P



//Johanna (Duckie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0